Lördag!<3





LÖRDAG!<3

HEYY!
jag vaknade typ halv 11 elr ngt, gick ut med alma! iskaalt....
sen när jag kom in hade mamma fixat havregrynsgröt!
MUMS!
Efter var man så pass duktig så man städade! (: typ frmåt 1 halv 2 gick jag till pappa:)
Kollade på tv hos pappa:D
sen åt vi pyttipanna!
MUMS!
senare gjorde jag iordning mej för jag och Persson skulle vara med några(:
gick ner te hemmakväll. köpte godis såklart! (aa´
persson kom och vi stack hem till mig, men sen så var vi inte med dom iaf;s
sen var vi bara hemma hos mej och CHILLADE! (aaa´
sen skulle Persson hem vid 12 så gick ut med henne(((((:

Längtar tills imon., då ska jag och Persson åka skridskor.. (:

skriver imon med! pösshej!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0