TISDAG!!

          TJENNA!

Hade sovmorgon till 10 över 9 (y´  slutar 1!
Pappa skulle ringt och väckt mig halv 8, för jag skulle bara äta hemma och sen dra till ewwe!<3
men det blev inte riktigt så, utan pappa glömde väcka mig men som tur va skrev ewwe ett sms till mig : Godmorgon:)
DÅ HOPPADE JAG UPP!

Skrev till ewwe att jag va as trött, så jag stannade hemma så träffades vi i skolan ist(aa´
Sen när skolan slutade stack jag och ewwe till .... och köpte en bag för bara 70 kronor!
ewwe köpte bagen;bb
gick hem till mig först och åt, sen vidare till ewwe;)
Fixade mina naglar som äännttlliiggeenn blivit långa(:     Sen skule ewwe träna tråkig simning:P
vid 5 elr ngt!

så jag stack typ halv 5 och väntade på att min träning skulle börja!

Träningsmatch mot P95,
10 i 8 till 10

Sen kom man hem och åt kvällsmat!

GODNATT!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0